Sunday, June 13, 2010

layan movie:Lagenda Budak Setan..

petang semalam dalam tak larat tak larat tu sempat gak me and hubby layan movie Lagenda Budak Setan kat GSC Queensbay Mall..




so far citer ni best jugak..sedih..aku tengok citer ni 3 kali gak mengalir air mata..mula-mula masa ayu terpaksa kahwin dengan azmi..pastu masa dia kena pukul dengan azmi sampai dia accident pastu masa ayu meninggal masa nak bersalin..yang kureng sikit bila ayu bertukar wajah selepas accident..aku nak tengok lisa surihani tu lagi tapi suara jer ada kat ayu yang baru..bila part sedih tu ditambah lagi dengan soundtrack Bila Cinta tu lagi la emotional..

okla..citer panjang takmola..layan yer trailler ni..


ni lirik lagu Bila Cinta..by Filianti Vlee..heart this song so much...

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapa
n

suka Lisa Surihani..

3 comments:

harzharun said...

i plan nak tgk end of this month la dear...ada lg x agaknya ek???xde ms nak gi skang la..huhu

mama affan said...

harz..sama la kita..huhu..

rDnA said...

harzharun>>emmm ada lg kot..tp sure dah tak ramai..senang la nk plih seat

ryna>>nak tunggu gi ngan en fika ek??